SETMANA DE L’11 AL 17 DE MAIG
LES NOSTRES EMOCIONS
Aquesta setmana parlem d'emocions.
Recordeu que podeu escollir i fer el que més us agradi!!!!
Si no teniu pedres o pintura, sempre podem deixar volar la imaginació i buscar altres materials que tinguem a l’abast per fer-ho, com trossets de cartolines de colors, taps de plàstic, botons,... Els hi podeu escriure les lletres o enganxar- les al damunt… També podeu jugar a fer grups de lletres, a construir altres paraules, a partir de les lletres que teniu o afegir-ne més.
EL CUB DE LES EMOCIONS
Material que necessitem:
un dau gran que a cada cara té representada una emoció.
Què hem de fer:
Es trien les 6 emocions que es volen treballar: tristesa, por, amor, ràbia
alegria i calma... Es pot enganxar a cada cara un dibuix fet pels mateixos
infants o una foto o escriure la paraula o construir un dels daus que teniu més
avall.
En què consisteix l'activitat:
Cada participant, per torn, llença el dau i ha d'explicar alguna ocasió en què va
sentir l'emoció que li ha sortit.
Aquesta activitat els permet identificar les seves emocions i les dels altres i
facilita el desenvolupament de l'empatia.
FES EL TEU DAU DE LES EMOCIONS:
Pinta cada emoció del seu color, retalla i construeix el dau.
US PODEU CONSTRUIR CORONES DE LES EMOCIONS
TREPITJAR PAPERS- 1
Escampeu un grapat de fulls per una habitació i feu que la
travessin saltant de paper en paper. Exerciran el seu sentit de l’equilibri.
Cada vegada podem separar més i més els papers.
TREPITJAR PAPERS- 2
Igual però amb els papers de diferents colors o diferents formes.
Es pot fer servir un dau i seguir el color o la forma que ens surti.
MITJONS MISTERIOSOS
Es necessiten mitjons i unes quantes peces per comptar (llegums,
pedretes, bales,…).
El jugador intenta aparellar mitjons que continguin la mateixa quantitat de
peces. Ha d'introduir la mà dins del mitjó i comptar a cegues.
Al deduir la quantitat a través del tacte permetem que es tinguin en compte
moltes informacions: volum, estimació, classificacions i relacions: més que,
menys que, molts, pocs,...
Si disposem de papers amb la grafia del número, ens servirà per reforçar
aquesta.
Finalment el comptatge, traiem les peces dels mitjons,les comptem i comparem les quantitats ,
i així validem la resposta.
RETALLAR AMB TISORES
Pots agafar papers diferents ( de regal, de diari, de revistes,...) i retallar com vulguis. Després pots enganxar-los en un full i fer un collage xulíssim.
També els hi preparar papers o cartolines amb diferents sanefes per retallar amb tisores.
ANGLÈS P5
Hello boys and girls!
Aprofitant la setmana de les emocions, escoltarem i cantarem la següent cançó:
You can create masks about feelings to show how you feel.
For example: I’m happy
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada